© Dimages 2018

View all essays

Επιλέξτε Φωτογράφο

Εγραψα το άρθρο αυτό για να βοηθήσω όσα στελέχη και επιχειρηματίες ενδιαφέρονται να επιλέξουν ένα επαγγελματία φωτογράφο και πως θα μπορέσουν να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα από την συνεργασία μαζί του.

Ελπίζω το κείμενο αυτό να βοηθήσει τόσο τους ίδιους όσο και τον φωτογράφο να καταλάβουν τις ανάγκες ενός του άλλου κάτι ιδιαίτερα σημαντικό όταν έρχεται η στιγμή που πρέπει να γίνει η φωτογράφιση.

Αν αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο dimitris@dimages.gr ή στο 6944 31 69 83.

http://www.dimages.gr/joom/



1. ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΕΛΕΙΣ

Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, αλλά το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών δεν γνωρίζουν τι ακριβώς θέλουν όταν έρχεται η στιγμή να αποφασίσουν για μία επαγγελματική φωτογράφιση.
Ένας έμπειρος επαγγελματίας φωτογράφος μπορεί να σας βοηθήσει στην διερεύνηση αυτή των αναγκών σας, εξετάζοντας αναλυτικά τις ανάγκες κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό πριν από την έναρξη της φωτογράφισης.
Εάν δεν είστε σίγουροι για το τι ακριβώς θέλετε, μην διστάσετε να του ζητήσετε την δική του άποψη.
Ένας επαγγελματίας φωτογράφος διαθέτει πάντα χρόνο για να ενημερωθεί και να συζητήσει τα θέματα με τα οποία σας ενδιαφέρει να έχετε. Είναι μέρος της δουλειάς τους.

2. Ο ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

Ζητήστε να σας δώσει μία αναλυτική προσφορά σχετικά με το κόστος της φωτογράφισης. Βεβαιωθείτε ότι έχει συμπεριλάβει τα λειτουργικά έξοδα όπως το κόστος μετακίνησης, διαμονής και διατροφής αν αυτά απαιτούνται.
Ζητήστε να μάθετε αν η χρέωση είναι με τον χρόνο ή με τον αριθμό των φωτογραφιών που σας παραδώσει. Βεβαιωθείτε ότι έχει την δυνατότητα να σας εκδώσει τιμολογίο.

3. ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ

Βεβαιωθείτε ότι θα έχετε την αποκλειστικότητα των φωτογραφιών. Αρκετοί φωτογράφοι δημοσιεύουν τις φωτογραφίες τους σε Photo Stock Libraries οι οποίες μπορούν εύκολα – και με χαμηλότερο κόστος από αυτό που εσείς πληρώσατε – από τους ανταγωνιστές σας. Αν ο στόχος της φωτογράφισης είναι να «κτήσει» την εικόνα της επιχείρησης σας, δώστε του ότι τις απαραίτητες πληροφορίες για να καταλάβει με λεπτομέρεια το αντικείμενο της δραστηριότητας σας.